עדכונים מברצלונה – Workspace ONE

פורסם בתאריך 21/11/2018 by VMware Israel
כתב ויתור: מאמר זה ישן יותר משנה אחת, והוא עשוי להיות מעודכן עם האירועים האחרונים או מידע זמין.‬

חברת VMware חשפה בכנס VMware Europe 2018 יכולות חדשות בפלטפורמה מבוססת הבינה Workspace ONE. הן מספקות יכולות לניהול חדשני ושיפורים באבטחה לסביבות ההטרוגניות של הלקוחות וכן חוויות עשירות יותר לעובדים במגוון רחב יותר של אפליקציות ומכשירים.

“2018 הייתה שנה של שינויים מרחיקי לכת עבור פלטפורמת Workspace ONE”, אמר שאנקאר לייאר, סגן נשיא בכיר ומנכ”ל, מחשוב משתמשי קצה, VMware. “ההשקות הקודמות של Workspace ONE Intelligence ושל Workspace ONE Trust Network הציגו את פלטפורמת סביבת העבודה הדיגיטלית הראשונה בתעשייה שמונעת על ידי בינה. בכנס היום אנו חושפים חידושים שיאיצו את האימוץ של ניהול מודרני עבור לקוחות שעוברים באופן מלא ל-Windows 10 ומאמצים מכשירי Mac, iOs, Android ו-Chromebook. בעקבות ההכרזה היום, אנו ממשיכים לספק יכולות חדשות בקצב מסחרר שמאמצים באופן מלא את הגיוון הטכנולוגי ששורר בקרב כל לקוחותינו – ואין לנו כל כוונה להאט את הקצב”.

הגיוון הטכנולוגי מעולם לא היה כה נרחב, ככל שעובדים ממשיכים לאמץ אוסף גדל של מכשירים, מערכות הפעלה ואפליקציות שמאפשרים להם לעבוד באופן המתאים להם ביותר. אימוץ מגוון רחב זה בפלטפורמת Workspace ONE מסייע לארגונים לצמצם את עלויות ה-IT ואת מורכבותו להטמיע אוטומציה בניהול ובאבטחה ולספק חוויית עובד טובה יותר.

Workspace ONE מתהדר בשורה ארוכה של יכולות שממשיכות להתרחב ככל ש-VMware משתפת פעולה עם חברות טכנולוגיה מובילות במטרה לחולל שינוי בסביבות העבודה הדיגיטליות של הלקוחות.

בין החידושים הבולטים שנחשפו בכנס:

Workspace ONE Intelligence Automation Connector – שירות ענן שמספק תובנות וניתוחים, עם יכולות תיקון אוטומטיות בסביבת העבודה הדיגיטלית. המחבר החדש (ה-Connector)  שנחשף היום מאפשר שדרוג השירות באמצעות חיבורו למערכות של צד ג’. המחבר, שמציע כבר קישוריות מהקופסה ל-Slack ול-ServiceNow, מאפשר ללקוחות לחבר פעולות אוטומטיות והודעות שנוצרו ב- Workspace ONE Intelligenceלמערכות קיימות כמו פלטפורמות של שירות לקוחות.

Workspace ONE Sensors for macOS – חיישנים חדשים ששולבו במערכת מאפשרים ללקוחות לשלוח שאילתות אודות כל רכיב של מכשיר שמריץ את מערכת ההפעלה macOS, מרמת השבב ועד לתוכנה (קושחה, BIOS, ציוד היקפי, אפליקציות ועוד) לצורך נראות ויישום רגולציה. יכולת זו הוצעה בעבר למכשירי Windows 10 והורחבה עתה כאמור למכשירי macOS.

Dell Provisioning for Workspace ONE – ProDeploy – שירות חדש של חברת דל לסביבת Workspace ONE מאפשר הגדרת תצורות של מכשירים במפעל ושליחתם ישירות ללקוחות כשהם כבר טעונים באפליקציות Windows המוכנות לשימוש מההדלקה הראשונה. VMware ודל הכריזו כי שירות זה שולב ב-Dell ProDeploy Client Suite, המספקת שירותי פריסה מגוונים. הוא ניתן לרכישה יחד עם רישיון חדש ל-Workspace ONE במחיר משולב מיוחד ל- ProDeployאו במסגרת שירותים אחרים של דל להגדרות תצורה.

אינטגרציה עם Flexera AdminStudio – לקוחות יכולים לפרסם עתה אפליקציות שולחן עבודה ישירות מ- Flexera AdminStudioלקטלוגWorkspace ONE  – תוך הימנעות מאריזה חוזרת יקרה ומסובכת של אפליקציות Win32.

 


קטגוריה: חֲדָשׁוֹת

תגיות: ,

יכול לעניין אותך

פורסם בתאריך 07/11/2019 על ידי VMware Israel

פתרונות אבטחה חדשים בכנס בברצלונה

הפתרונות מקדמים את חזון החברה הממוקד באבטחה פנימית שהופכת אותה לאוטומטית יותר, פעילה יותר ומחלחלת לכל רחבי הארגון המבוזר. באמצעות אבטחה פנימית, אנו מסוגלים להקטין את הסיכון לאפליקציות קריטיות, לנתונים רגישים ולמשתמשים על ידי צמצום מרחב התקיפה לכל אורך עננים, מרכזי נתונים, משתמשי קצה ונקודות הקצה של הארגון

פורסם בתאריך 07/11/2019 על ידי VMware Israel

חידושים פורצי דרך בכנס בברצלונה

חדשות חמות מהכנס שנערך השבוע

פורסם בתאריך 31/03/2020 על ידי VMware Israel

תקשורת קריטית במהלך אירועים בלתי צפויים

לנוכח האירועים הנוכחיים, ארגונים רבים חשים את ההשפעה של תהפוכות החיים. ארגונים רבים מבטלים אירועים ופגישות פנים אל פנים וקובעים מדיניות זמנית לעבודה מהבית. החברות מבינות במהירות עד כמה הן מוכנות באמת בעקבות אירועים בלתי צפויים. בבלוג השני של הסדרה שלנו בנושא המשכיות עסקית, זיהינו את ההבדלים בין שחזור מאסונות להמשכיות עסקית. בבלוג זה, נדון באופן שבו ניתן […]

תגובות

אין עדכונים עדיין

הוספת תגובה

Your email address will not be published.

This site uses cookies to improve the user experience. By using this site you agree to the privacy policy