כיצד הענן עוזר לארגונים לגשר על הפער שבין החדשנות לביצוע

פורסם בתאריך 22/05/2019 by VMware Israel
כתב ויתור: מאמר זה ישן יותר משנה אחת, והוא עשוי להיות מעודכן עם האירועים האחרונים או מידע זמין.‬

חדשנות היא המלכה הבלתי מעורערת, אך ביצועים כושלים הם גזר דין מוות לארגונים בכל המגזרים. זהו הפער שבין חדשנות לביצוע. כדי לגשר עליו, נדרשת תרבות מתאימה ומערכות שתומכות בה. עם זאת, כדי להשיג זאת, מנהלי מערכות המידע צריכים ליזום את השינוי העסקי. מנהלי מערכות מידע מחפשים טכנולוגיה ושירותים שיכולים לספק תוצאות, או ערך, במהירות ומוצאים את התשובה במחשוב הענן. הגישה שלנו לריבוי עננים מאפשרת לארגונים להשתמש בסביבות המתאימות להם, ומקצרת את הזמן הדרוש כדי להפיק ערך. מנהלי מערכות מידע יכולים ליישם ולהראות תוצאות במהירות רבה יותר, לשכנע את הנהלת הארגון בצורך הזה ולהפוך בסופו של דבר לזרז לחדשנות שמביאה עמה שינוי כולל.

חדשנות היא גולת הכותרת – עסקים זקוקים לחדשנות כדי להגן על העסק שלהם ועל הצמיחה העתידית שלהם על-ידי אספקת חוויות שעומדות בציפיות הלקוחות.‎

הבעיה היא לא בהעלאת רעיונות – אלא ביישומם הלכה למעשה.

כדי לגשר על הפער, יש להסתכל על חדשנות דרך פריזמה של אנשים, תהליכים וטכנולוגיה.

התרבות מבוססת על אנשים – כיצד ניתן לעודד סביבה שתדחוף אנשים להעלות רעיונות במקום להניח שזה התפקיד של מישהו אחר.

תהליך שתומך באנשים – האם יש מנגנונים ליצירה, זיהוי ולכידה של רעיונות אלה בכל הרמות של החברה? כיצד נותן שירות שמשתף את הרעיון החדשני שלו, ושומר על הקרדיט המגיע לו, זוכה ליחס שווה לזה המוענק למנהל מכירות או לראש מחלקה?

הכל נמצא בטכנולוגיה – שמעניקה את התשתית לתמיכה בשירותים וביישומים שמעצימים אנשים ותהליכים

עם זאת, כדי לגשת לטכנולוגיה זו, מנהלי מערכות המידע צריכים ליזום את השינוי העסקי.

הם נפרדים לשלום מהדאגות הביצועיות הקלאסיות ומתמקדים אך ורק בתוצאות. הם רוצים תשתית שמניבה תוצאות, או ערך, במהירות רבה מתמיד.

זו המשמעות של מחשוב ענן.

ישנן חמש סיבות לכך שמחשוב הענן עוזר ליישם את החדשנות הלכה למעשה:

הוא עושה את העבודה: הענן נמצא במרחק ‘לחיצת אצבע’ מביצוע מעשי של הדברים, כשהכול מתבצע כשירות ואין עוד צורך בהמתנה ובאינטגרציה.

החדשנות מגיעה מהמשתמשים: הענן והגישה ליישומים מקוריים מעצימים את המשתמשים ועומדים בציפיות הגבוהות שלהם.

חופש פיננסי: הטכנולוגיה המסורתית דורשת השקעות מראש. הענן משנה גישה זו באופן דינמי, הוא תומך במימון המבוסס על מנויים, ובדרך זו מפנה מזומנים להשקעה בחדשנות ולטיפוחה.

יכולת הרחבה: תמצית הייעוד של המחלקה הטכנולוגית בארגון היא בהגבלת הציפיות לצמיחה לעומת סכום ההשקעה. טכנולוגיות הענן מאפשרות לארגונים להתרחב או להצטמצם בהתאם לדרישות העסקיות. הדבר מאפשר להתאים את המשאבים לסדרי העדיפויות על בסיס יומי, ולא ליצור תחזיות המבוססות על נתונים היסטוריים שיבוטלו כתוצאה מהתפתחויות חדשות שיצוצו.

קיצורי דרך: פלטפורמות בנויות מראש ופתרונות כשירות ניתנים לרכישה ולפריסה במהירות. לדוגמה, אובר – החברה לא משתמשת בקוד שתוכנן עבורה באופן ייחודי אלא בשירותים אחרים שעוזרים לה לבצע את העבודה מהר יותר. חברות דיגיטליות ביסודן הן למעשה אוסף של פלטפורמות בנויות מראש – הכול הודות לענן.

כל הרעיון הזה יכול לאבד ממשמעותו כאשר הוא מיושם בתוך מאגר מבודד. סביבות וגישות נפרדות עלולות לשכפל את המאגרים המבודדים של המערך הטכנולוגי המסורתי בסביבת ענן, והן כרוכות בעלויות ובניצול משאבים מיותרים.

זה לא אומר שכל העננים זהים זה לזה. כדי לשלב תשתית מדור קודם בסביבות דיגיטליות דרושה גישה היברידית. גישה זו מאפשרת להציב את כל השירותים והיישומים במקום שבו הם פועלים בצורה מיטבית. היא מבטיחה שהזמן הדרוש להפקת ערך יהיה מהיר יותר – בדיוק מה שכל מנהלי מערכות המידע מחפשים.

מנהלי מערכות מידע יכולים להשתמש בענן כדי לחולל שינוי בפרויקט אחד או בתחום עסקי שלם, להבטיח תוצאות ולהציג אותן לחברי הנהלה במטרה לשכנע אותם ולקבל אישור  – זרז שיהפוך את המודל העסקי לחדשני.

הגישה שלנו לפריסה וניהול של סביבות ענן מרובות מאפשרת ללקוחות להשתמש בטכנולוגיה שמתאימה לצרכים שלהם.

הלקוחות שלנו נהנים מקבוצת פעולות עקביות, ללא קשר לסביבה שבה היישום פועל, כך שמנהלי מערכות המידע יכולים להתמקד בטיפוח החדשנות ובתמיכה בפעילות העסקית.


קטגוריה: חֲדָשׁוֹת

תגיות:

יכול לעניין אותך

פורסם בתאריך 07/11/2019 על ידי VMware Israel

סל פתרונות טנזו מסייע להאצת האימוץ של קוברנטים בארגון

סל המוצרים נחשף בכנס השנתי של החברה בארה”ב (אוגוסט 2019). הוא כולל מוקד שליטה אחד שבאמצעותו ינהלו הלקוחות את כל אשכולות הקוברנטים שלהם, ללא תלות במקום שבו הם רצים. הפרויקט ממצב את החברה כספקית של פתרון הקוברנטים הארגוני המקיף ביותר עבור אפליקציות מודרניות

פורסם בתאריך 23/12/2019 על ידי VMware Israel

שמונת התחזיות לשנה הבאה

שנה חדשה ועשור חדש כמעט איתנו. זה לא יהיה דצמבר בלי שנחלוק איתכם את המחשבות שלנו על הטרנדים האחרונים ועל ההתפתחויות הבאות שאנו יכולים לצפות להן בשנה הבאה. הנה שמונה מהן

פורסם בתאריך 12/08/2019 על ידי VMware Israel

“Flexible and global cloud will be a common practice for organizations”

“The fact that organizations are moving to the cloud is no longer news. Studies indicate that most organizations are moving, or will be moving, to more than one cloud, while some of the operations will stay in-house. IT vendors must be ready for a situation where organizations will operate in a multi-cloud environment, with the […]

תגובות

אין עדכונים עדיין

הוספת תגובה

Your email address will not be published.

This site uses cookies to improve the user experience. By using this site you agree to the privacy policy